Εισαγωγή

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου πρέπει να είναι προσεγμένη και εξυπηρετεί τον ένα και μοναδικό σκοπό της: Να οδηγήσει σε κρατήσεις.

Στην ενότητα αυτή θα αναφερθούν τα πιο σημαντικά στοιχεία που δεν πρέπει να λείπουν από καμία ιστοσελίδα ξενοδοχείου.

 

Τοποθεσία, διεύθυνση & Τηλέφωνο

Φροντίστε η τοποθεσία και η διεύθυνση και το τηλέφωνο του ξενοδοχείου να βρίσκονται

  1. Στο πάνω μέρος της σελίδας – header
  2. Στο κάτω μέρος της σελίδας – footer
  3. Στη σελίδα “Επικοινωνία”

Ειδικά στη version του ξενοδοχείου σας για κινητά προτείνουμε τα στοιχεία επικοινωνίας να εμφανίζονται άμεσα και καθαρά πριν καν χρειαστεί ο χρήστης να τα αναζητήσει κάνοντας scroll ή ψάξει τη σελίδα επικοινωνίας.

Προτείνουμε να συμπεριλάβετε έναν Google χάρτη με το στίγμα του ξενοδοχείου σας, αφού πρώτα έχετε καταχωρήσει την τουριστική σας μονάδα στου Google χάρτες.

Εδώ θα βρείτε τη διαδικασία καταχώρησης στους Google χάρτες

Εφόσον η μονάδα σας είναι στους χάρτες και εφόσον έχετε πρόσβαση στο διαχειριστικό της σελίδας σας μπορείτε πολύ εύκολα να εισάγετε έναν Google χάρτη με το στίγμα του ξενοδοχείου.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα

  1. Ανοίξτε τη σελίδα Google Maps
  2. Αναζητήστε το ξενοδοχείο σας
  3. Εφόσον εμφανιστεί στο χάρτη με το στίγμα του πατήστε στην επιλογή embed
  4. Κάντε Copy τον κώδικα
  5. Κάντε Paste στο διαχειριστικό σας

 

Ζωντανή Συνομιλία & Συγκριτικό Πλεονέκτημα 

Η δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας είναι σημαντική καθώς δημιουργεί την αίσθηση ότι το ξενοδοχείο είναι ενεργό και ότι υπάρχουν άνθρωποι να απαντήσουν άμεσα.

 Είναι πιθανό κάποιος που μπει στην ιστοσελίδα σας να χρειάζεται κάποια άμεση πληροφορία προκειμένου να προβεί στην κράτηση.

Οι χρήστες όταν αναζητούν ξενοδοχεία δεν έχουν μόνο τη σελίδα του δικούς σας ξενοδοχείου ανοιχτή. Συνήθως κατά τη διαδικασία της έρευνας, ο χρήστης έχει αρκετά παράθυρα ανοιχτά ώστε να συγκρίνει τιμές, φωτογραφίες, παροχές κλπ.

Εάν η δυνατότητα που του δίνετε είναι μόνο μέσω email ενώ η η σελίδα ενός ανταγωνιστικού ξενοδοχείου που διεκδικεί την ίδια κράτηση προσφέρει τη δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας, είναι πιθανό στη συνείδηση του δυνητικού πελάτη να έρθει πιο κοντά η ανταγωνιστική επιχείρηση. Η ζωντανή συνομιλία δημιουργεί “ανθρώπινο πρόσωπο” στο ξενοδοχείο, και δημιουργεί αμεσότητα στη σχέση ξενοδόχου – δυνητικού πελάτη.

Επιπλέον, μέσα από τη Ζωντανή Συνομιλία μπορείτε να ανακαλύψετε ιδιαιτερότητες στις ανάγκες του πελάτη και να απαντήσετε με ανάλογες παροχές του ξενοδοχείου που τυχόν δεν εμφανίζονται ούτε στην ιστοσελίδα ούτε στο website.

Για παράδειγμα, ένα ζευγάρι μπορεί να χρειαστεί να κάνει κράτηση για 10 μέρες και να πρέπει να λείψει τις 2 ενδιάμεσες – μία συνθήκη που χρειάζεται συνεννόηση με τον ξενοδόχο πριν την κράτηση. Σε αυτή την περίπτωση, η συνεννόηση θα γίνει πιο γρήγορα και άμεσα με το ξενοδοχείο που έχει την υπηρεσία Live Chat και εάν 2 ξενοδοχεία με τις ίδιες παροχές μπορούν να εξυπηρετήσουν το συγκεκριμένο ζευγάρι, είναι πιθανό η κράτηση να καταλήξει στο ξενοδοχεία με το Live Chat λόγω ταχύτητας.

Επιπλέον μέσω Live Chat, μπορεί το ξενοδοχείο εκτός από να αντιπροτείνει στον ενδιαφερόμενο ημερομηνίες, διαφορετικά δωμάτια και extra παροχές, να αναδείξει και στοιχεία του προσωπικού του που εξυπηρετεί όπως πχ η ευγένεια, η καλοσύνη, η διάθεση για βοήθεια.

Τα παραπάνω στοιχεία, δεδομένου ότι τηλεφωνική επικοινωνία είναι λιγότερο διαδεδομένη με πελάτες του εξωτερικού, είναι δύσκολο να μεταφερθούν μέσω ενός τυπικού email που σχεδόν πάντα ξεκινάει τον ίδιο τρόπο και καταλήγει με τον ίδιο τρόπο.

Μέσω Live Chat οι πελάτης έρχεται πιο κοντά στο ξενοδοχείο καθώς γνωρίζει τους ανθρώπους πίσω από την επιχείρηση, έστω και μέσω chat.

 

Για να χρησιμοποιήσετε Live Chat στο website σας προτείνουμε τις εξής υπηρεσίες:

  1. Tawk.to – δωρεάν υπηρεσία με εξαιρετικά εύκολη διαδικασία ενσωμάτωσης στο website
  2. Drift – δωρεάν υπηρεσία με περισσότερες παροχές από το Talk.to – δίνει τη δυνατότητα οι συνομιλίες να διατηρούνται στο παράθυρο της ζωντανής συζήτησης ακόμα και για ημέρες.
  3. Intercom – Το πιο εξελιγμένο σύστημα της ζωντανής συνομιλίας – διατίθεται μόνο με πληρωμή.

 

 

Blog – Γιατί πρέπει να υπάρχει στο website

Το blog και οι συνεχείς αναρτήσεις είναι απαραίτητες για τους εξής λόγους:

  1. Δείχνουν στην Google ότι στο site ανεβαίνει νέο περιεχόμενο και βοηθά στην κατάταξη
  1. Δίνει τη δυνατότητα να μοιράζεστε το νέο περιεχόμενο στα social media, χωρίς να διαφημίζετε συνεχώς το ξενοδοχείο σας. Δεν μπορείτε σε κάθε ανάρτηση να αναφέρετε τις παροχές και τις τιμές σας. Αντιθέτως εάν γράφετε τακτικά στο blog για διάφορα θέματα όπως συνταγές, υλικά για το πρωινό, Tips για βόλτες στην περιοχή μπορείτε να μοιράζεστε αυτό το περιεχόμενο χωρίς να γίνετε κουραστικοί.
  1. Δίνει την εικόνα ότι ασχολείστε ενεργά με την επιχείρησή σας.