2. Google My Business και γιατί είναι απαραίτητο για κάθε ξενοδοχείο
Είναι βασικό να δημιουργήσετε προφίλ για το ξενοδοχείο σας στο Google My Business. To Google My Business είναι το σημείο που εμφανίζει η google όλες τις πληροφορίες για το ξενοδοχείο σας.
Οι λόγοι είναι:
- Μπορείτε να καταχωρήσετε στο ξενοδοχείο στο χάρτη ώστε να βρίσκουν το στίγμα του στα χάρτη όσοι έρχονται σε αυτό
- Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα χώρο που εμφανίζεται όταν κάποιος ψάξει το ξενοδοχείο σας στην Google δεξιά και περιέχει το χάρτη, ώρες λειτουργίας, τηλέφωνο, φωτογραφίες ακόμα και κριτικές.
- Μπορεί να εμφανίζεται στις αναζητήσεις που γίνονται στην Google τόσο στη βασική μηχανή αναζήτησης όσο και στις αναζητήσεις που γίνονται μέσα στους χάρτες
Όλα τα παραπάνω ελέγχονται μέσα από το Google My Business – https://www.google.com/business/
Δημιουργία Google My Business Profile
- Μπείτε στο Google my business και αφού κάνετε login επιλέξτε την Καταχώρηση Νέας Τοποθεσίας.
- Εισάγετε όλες τις άλλες απαραίτητες πληροφορίες όπως ώρες λειτουργίας, φωτογραφίες (εδώ μπορείτε να έχετε φωτογραφίες εσωτερικών χώρων, εσωτερικών δωματίων κλτ) και στοιχεία επικοινωνίας.
Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία θα πρέπει η Google να πιστοποιήσει ότι τα στοιχεία και κυρίως η διεύθυνση που εισάγατε είναι αληθή. Η καταχώρησή σας δεν θα είναι ορατή στους χάρτες εάν δεν ολοκληρωθεί η πιστοποίηση.
Ζητήστε να γίνει πιστοποίηση μέσα από το Ταχυδρομείο. Η Google θα σας στείλει ένα γράμμα στο διεύθυνσή σας με έναν κωδικό PIN. Συνήθως η διαδικασία παίρνει από μια έως δύο εβδομάδες. Όταν λάβετε το PIN ακολουθήστε τη διαδικασία που αναγράφεται στο γράμμα ώστε να εισάγετε τον κωδικό και να είστε πλέον πιστοποιημένοι.
Είναι σημαντικό να ανεβάσετε φωτογραφίες ως διαχειριστής για το ξενοδοχείο σας – επιλέξτε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης.
Εάν δεν ανεβάσετε φωτογραφίες ως διαχειριστής είναι πιθανό η Google να εντοπίσει φωτογραφίες από άλλους χρήστες και να τις χρησιμοποιήσει στο Google My Business προφίλ του ξενοδοχείου σας.
Αυτό δεν είναι επιθυμητό καθώς η εικόνα του ξενοδοχείου στη Google διαμορφώνεται από φωτογραφίες στις οποίες δεν έχετε έλεγχο.
Κριτικές Google – Google Reviews – Μια ανεκμετάλλευτη ευκαιρία – Προτάσεις διαχείρισης κριτικών
Όταν έχετε ενεργό το Google My Business, κάθε χρήστης μπορεί να κάνει Review που σημαίνει ότι μπορεί να ανεβάσει ένα δημόσιο σχόλιο. Τα σχόλια αυτά είναι δημόσια.
Παρόλο που μερικές φορές μπορεί να υπάρχουν αρνητικά σχόλια για το ξενοδοχείο στη Google είναι καλό ο ξενοδόχος να απαντάει σε όλα τα σχόλια χωρίς εξαίρεση. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να δικαιολογήσει μια αρνητική συγκυρία ή ακόμα και να αποδείξει ότι το σχόλιο δεν ήταν αντικειμενικό ή ήταν λανθασμένο.
Η απάντηση στα σχόλια της Google είναι επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία ο ξενοδόχος να παρουσιάσει και επιμέρους στοιχεία ή παροχές που ξενοδοχείου που θα ήταν αδύνατο να παρουσιαστούν σε άλλα σημεία.
Δεδομένου ότι όλα τα σχόλια και οι απαντήσεις είναι δημόσια, οι απαντήσεις τους ξενοδόχου είναι μια ευκαιρία για νέο περιεχόμενο.
Παράδειγμα
Κάποιος πελάτης ανεβάζει ένα θετικό σχόλιο στην Google ότι το ξενοδοχείο ήταν καθαρό και το προσωπικό ευγενικό.
Ο ξενοδόχος μπορεί να απαντήσει δημοσίως με ένα ευχαριστήριο μήνυμα και να παρουσιάσει ότι η καθαριότητα είναι κύριο μέλημα του ξενοδοχείου γι αυτό και όλοι οι χώροι καθαρίζονται 3 φορές την ημέρα.
Η πληροφορία για τη διαδικασία καθαριότητας είναι δημόσια – και η ανάρτησή της θα διαβαστεί από όλους τους υπόλοιπους χρήστες.
Tips
- Ανεβάστε ελκυστικές φωτογραφίες από όλους τους χώρους του ξενοδοχείου
- Να είστε προσεκτικοί με τηλέφωνο, email
- Να χρησιμοποιείτε τη δυνατότητα Post που δίνει η Google – έτσι μπορείτε να ανεβάσετε προσφορές, νέα και ανακοινώσεις τα οποία εμφανίζονται αμέσως στη Google.