Το ξενοδοχείο σας πρέπει να έχει παρουσία στο Facebook & Instagram. Σε αυτό το κεφάλαιο θα γίνει λόγος για τις διαφημίσεις που πρέπει να τρέξετε ώστε να προωθηθεί η επιχείρηση σωστά.
Οι διαφημίσεις πρέπει να τρέξουν και στο Facebook & Instagram.
Τα δύο αυτά social media χρησιμοποιούνται από τους marketers όχι για πωλήσεις αλλά για αναγνωρισιμότητα. Οι καμπάνιες που προτείνουμε σκοπεύουν στο
- Μάθει η τοπική κοινότητα για το ξενοδοχείο
- Δημιουργήσουμε ένα στοχευμένο κοινό στο FB
- Προσκαλέσουμε φίλους στη σελίδα μας ώστε να βλέπουν τις αναρτήσεις
Οι διαφημίσεις στο FB και Instagram δεν είναι για κρατήσεις. Ο λόγος είναι απλός. Τη στιγμή που εμφανίζονται στον χρήστη, δεν είναι απαραίτητο ο χρήστης να ψάχνει για ξενοδοχείο. Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις Google Ads, οι οποίες εμφανίζονται μόνο όταν ένας χρήστης αναζητά στο google συγκεκριμένες λέξεις (πχ ξενοδοχείο στην Κέρκυρα, κάτι που σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα αναζητά διότι προγραμματίζει ταξίδι και θέλει να εντοπίσει το ξενοδοχείο που θα μείνει, οι διαφημίσεις facebook είναι για να γνωρίζει ο κόσμος την ύπαρξη του ξενοδοχείου μας.
Ακολουθεί ανάλυση των κατηγοριών διαφημίσεων και προτάσεις για budget.
Προτείνονται οι παρακάτω κατηγορίες διαφημίσεων
- Διαφημίσεις που στοχεύουν στους κατοίκους της πόλης και της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής
- Διαφημίσεις Remarketing
Διαφημίσεις που στοχεύουν στους κατοίκους
Επιλέγουμε να στοχεύσουμε διαφημίσεις στους κατοίκους της πόλης μας και της ευρύτερης περιοχής για τους εξής λόγους:
- Οι κάτοικοι πρέπει να γνωρίζουν την ύπαρξη του ξενοδοχείου και ίσως το προτείνουν σε φίλους τους.
- Επίσης είναι πιθανό να επισκεφθούν ενδεχομένως το ξενοδοχείο όχι για διαμονή αλλά για άλλες παροχές πχ εστιατόριο, καφετέρια εάν υπάρχει και άλλες δραστηριότητες.
- Οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής ταξιδεύουν και είναι δυνατό να επιλέξουν διαμονή.
- Οι άνθρωποι που διαμένουν σχετικά κοντά είναι πιθανό να πατήσουν Like η Follow ώστε να μαθαίνουν νέα.
Budget για τις τοπικές διαφημίσεις
Προτείνουμε μια καμπάνια 80€. Αυτή η καμπάνια δεν θα τρέχει συνέχεια. Κρίνοντας από τα αποτελέσματά της κρίνουμε εάν θα την επαναλάβουμε κάποια στιγμή στο μέλλον. To budget που προτείνουμε είναι συνολικό (σε αντίθεση με Google Ads που προτείνουμε να τρέχουν οι καμπάνιες διαρκώς).
Δηλαδή θα δαπανήσουμε 80€ συνολικά.
Remarketing
Με τον όρο remarketing εννοούμε την προβολή διαφημίσεων μόνο σε κοινό που έχει ήδη επισκεφθεί το website του ξενοδοχείου μας.
Οι διαφημίσεις Remarketing δημιουργούνται μέσα από το διαχειριστικό περιβάλλον του Facebook (Ad Manager). To κοινό στόχος είναι ένα ειδικό κοινό που αποτελείται από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου. Το κοινό αυτό δημιουργείται από όλους τους επισκέπτες ανεξαρτήτως του πως ήρθαν στο website (δεν έχει σημασία εάν ήρθαν από διαφημίσεις Google, από το facebook, από κάποιο email ή άλλη πηγή.) Όσοι για οποιοδήποτε λόγο επισκέφτηκαν τη σελίδα του ξενοδοχείου θα είναι στο συγκεκριμένο audience.
Οι διαφημίσεις remarketing (διαφημίσεις με στόχο το κοινό που έχει ήδη μπει μια φορά στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου θα μπορούσαν να είναι:
- Παρουσίαση μιας εποχιακής προσφοράς
- Παρουσίαση ενός νέου
- Εάν έχουμε ένα νέο blog post στη σελίδα μας που κρίνεται ενδιαφέρον προτείνεται η προώθησή του με κόστος 20€ συνολικά