Η χρήση του email είναι σημαντική για το ξενοδοχείο σας. Σας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας για σημαντικά θέματα στην κατάλληλη χρονική στιγμή.
Για να χρησιμοποιήσετε το Email αποτελεσματικά και να ακολουθήσετε τη στρατηγική που προτείνουμε θα χρειαστείτε μια πλατφόρμα για email marketing. Υπάρχουν πολλές Online υπηρεσίες για email marketing με διαφορετικά συστήματα τιμολόγησης και παροχές.
Η υπηρεσία που προτείνουμε είναι η MailChimp. Το κόστος της είναι δωρεάν εάν έχετε κάτω από 2,000 εγγραφές (κάθε εγγραφή αντιστοιχεί σε ένα μοναδικό email).
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην πλατφόρμα θα πρέπει να εγγραφείτε δωρεάν με το email σας.
Η στρατηγική που έχουμε διαμορφώσει θα βοηθήσει το ξενοδοχείο σας
- Να επικοινωνήσει με τους πελάτες μετά την αναχώρηση τους για να ζητήσετε κριτική
- Να επικοινωνήσει με τους πελάτες ώστε να αυξήσει τους followers στα social media
- Να ενημερώσει τους πελάτες για τυχόν προσφορές δίνοντας τη δυνατότητα να μοιραστούν την προσφορά οι πελάτες σας με τους φίλους τους.
Τι είναι η λίστα επαφών?
Είναι το σημείο που είναι συγκεντρωμένοι όλοι οι εγγεγραμμένοι χρήστες. Εφόσον έχετε έτοιμη μια λίστα με email μπορείτε με ένα κλικ να στέλνετε μια ενημέρωση σε όλους ή σε ένα τμήμα της λίστας όπως θα αναλυθεί παρακάτω.
Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μια λίστα με το όνομα “Hotel Subscribers”.
Ιδιότητες Επαφών στη Λίστα μας (Tags)
Κάθε εγγεγραμμένος χρήστης στη λίστα έχει κάποιες ιδιότητες (πχ email, όνομα, επώνυμο). Θα μπορούσαμε να προσθέσουμε και επιπλέον ιδιότητες για κάθε εγγραφή στη λίστα μας. Η χρήση των extra ιδιοτήτων είναι εξαιρετικά χρήσιμη καθώς μπορούμε στο μέλλον να στέλνουμε διαφορετικά μηνύματα σε κάθε “τμήμα” της λίστας που έχει μια συγκεκριμένη ιδιότητα.
Προτεινόμενες Ιδιότητες – Tags
Πηγή Κράτησης
Είναι καλό να γνωρίζουμε κάθε πελάτης μας από ποιο μέσο έκανε την κράτηση. Εδώ μπορούμε να δημιουργήσουμε μια Ιδιότητα / Tag με τον τίτλο “Πηγή Κράτησης” και ως επιλογές να είναι
- Booking
- Expedia
- Τηλεφωνικά
- Από το website του ξενοδοχείου
Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούμε να αποστείλουμε ένα email μόνο στους πελάτες που έκαναν κράτηση “Τηλεφωνικά” ενημερώνοντάς τους ότι τρέχουμε μια νέα προσφορά για κρατήσεις από το website.
Ιδιώτες / Επαγγελματίες
Μία άλλη ιδιότητα (tag) που προτείνουμε είναι η ιδιότητα “Ιδιώτης ή Επαγγελματίας”. Εδώ μπορούμε να δημιουργήσουμε μια Ιδιότητα / Tag με τον τίτλο “Είδος πελάτη” και ως επιλογές να είναι
- Ιδιώτης
- Επαγγελματίας
Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούμε να αποστείλουμε ένα email μόνο στους πελάτες που έχουν την ιδιότητα “επαγγελματίας” ενημερώνοντάς τους ότι τρέχουμε μια νέα προσφορά για κρατήσεις για συνέδρια στο ξενοδοχείο μας τον ερχόμενο Απρίλιο με μειωμένες τιμές.
Πιστός πελάτης / Όχι
Μία άλλη ιδιότητα (tag) που προτείνουμε είναι η ιδιότητα “Πιστός πελάτης”. Εδώ μπορούμε να δημιουργήσουμε μια Ιδιότητα / Tag με τον τίτλο “Πιστός πελάτης” και ως επιλογές να είναι
- Ναι – έχει κάνει πολλές κρατήσεις στο ξενοδοχείο
- Όχι – έχει έρθει μόνο μία φορά
Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούμε για παράδειγμα να στείλουμε ένα email μόνο στους πελάτες που έχουν την ιδιότητα “Όχι – έχει έρθει μόνο μία φορά” ενημερώνοντάς τους ότι τρέχουμε μια νέα προσφορά για πελάτες που έχουν έρθει μία φορά δίνοντας έκπτωση 10% για τη 2η κράτηση που θα κάνουν το ξενοδοχείο μας.
Tip
Η λίστα με τους εγγεγραμένους αποτελεί περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησή σας. Φροντίστε να την κρατάτε ενημερωμένη και να προσθέτετε κάθε νέο πελάτη του ξενοδοχείου σε αυτή.