SEO

κεφαλαιο 1. ΣΕΟ

SEO (Search Engine Optimization) είναι μια διαδικασία που σκοπό έχει να κάνει κατανοητό στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google, το τί ακριβώς κάνει ένα website. Ποιό είναι ακριβώς το αντικείμενο του.

Ο βασικός σκοπός της Google είναι να προσφέρει την καλύτερη δυνατή απάντηση σε ένα ερώτημα ενός χρήστη (αυτό δηλαδή που αναζητά ψάχνοντας κάτι).

Για παράδειγμα όταν κάποιος αναζητά πχ “ξενοδοχεία Αθήνα Παγκράτι”, η Google οφείλει να παρουσιάσει κάποια αποτελέσματα, με κάποια σειρά.

Εάν το website του ξενοδοχείου σας δεν είναι σωστά δομημένο, τότε είναι αδύνατο η Google να καταλάβει τί ακριβώς αφορά η σελίδα, οπότε δεν θα την παρουσιάσει ως αποτέλεσμα σε μια σχετική αναζήτηση.

Εάν όντως έχετε ξενοδοχείο στην περιοχή Παγκράτι της Αθήνας, αυτό πρέπει να το δώσετε στην Google με συγκεκριμένο τρόπο ώστε να το κατανοήσει και να το προβάλλει ως αποτέλεσμα σε κάποιον που κάνει τη συγκεκριμένη αναζήτηση.

 

 
 

Το SEO είναι ακριβώς αυτό. Όλες οι ενέργειες που πρέπει να κάνετε ώστε η Google να καταλάβει:

  • Ότι το site σας είναι site ξενοδοχείου
  • Ότι το ξενοδοχείο σας είναι στην Αθήνα
  • Ότι το ξενοδοχείο σας είναι στο Παγκράτι

 

Εάν τα παραπάνω γίνουν κατανοητά από την google τότε είναι εξαιρετικά πιθανό να προβάλλει το ξενοδοχείο σας σε κάποιον που αναζητά “Ξενοδοχεία Αθήνα Παγκράτι”.

Η google κοιτάζει 5 βασικά σημεία ξεκινώντας να κατανοήσει το τι αφορά η κάθε σελίδα του website σας.

 
 
  • (1) Τον Τίτλο της σελίδας
  • (2) Την Περιγραφή της σελίδας
  • (3) Την Διεύθυνση της σελίδας (URL)
  • (4) Το Περιεχόμενο της σελίδας
  • (5) Τις Φωτογραφίες της σελίδας

 

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να εξασφαλίσετε ότι τα 5 παραπάνω σημεία είναι σωστά στημένα, για όλες τις (home) σελίδες του ξενοδοχείου σας.

 


 

Για ποια αναζήτηση όμως είναι σωστα? Η Google σερβίρει αποτελέσματα για κάθε αναζήτηση τα οποία είναι διαφορετικά εάν αλλάξει έστω και μία λέξη.

 

Πχ θα σερβίρει άλλα αποτελέσματα σε αυτούς που αναζητούν

  • ξενοδοχεία Αθήνα
  • Ξενοδοχείο Αθήνα Παγκράτι
  • Φτηνά ξενοδοχεία Αθήνα Παγκράτι
  • Ξενοδοχεία αθήνα παγκράτι κοντά στο μετρό

 

Για κάθε μία από τις παραπάνω αναζητήσεις, η google επιλέγει κάθε φορά τα αποτελέσματα που θα παρουσιάσει, τα οποία μπορεί να είναι τελείως διαφορετικά.

BHMA 1

Αυτό που πρέπει να κάνετε πρώτα είναι να εντοπίσετε τις δημοφιλείς αναζητήσεις και να δουλέψετε για κάθε σελίδα στα 5 στοιχεία που αναφέρθηκαν πιο πάνω (τίτλο, περιγραφή, url, κείμενο, φωτογραφία).

Για παράδειγμα πρέπει να βρείτε εάν για την περιοχή σας οι άνθρωποι αναζητούν “ξενοδοχεία Παγκράτι” ή “φθηνά ξενοδοχεία Παγκράτι”

 

Πώς θα εντοπίσετε τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις

 

1. Χρησιμοποιείστε το εργαλείο Adwords στη διεύθυνση https://adwords.google.com/Εάν δεν έχετε λογαριασμό δημιουργήστε έναν δωρεάν

 

 

2. Μπείτε στην επιλογή “Εργαλείο Λέξεων – Κλειδιών”

3. Εισάγετε την πιο κοντινή αναζήτηση στο ξενοδοχείο σας (για παράδειγμα εισάγετε “ξενοδοχεία Παγκράτι Αθήνα”. Σιγουρευτείτε ότι έχετε επιλέξει “ελληνικά” εφόσον πρόκειται να στοχεύσετε σε ελληνικές αναζητήσεις.

 

4. Πατήστε “Ληψη Ιδεών” και πλοηγηθήτε στα αποτελέσματα. Σε αυτό το σημείο θα δείτε ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις σύμφωνα με την αναζήτηση που ορίσατε.

Για παράδειγμα τα αποτέλεσματα για “ξενοδοχεία Παγρατι” είναι τα εξής:

 

Φαίνεται ότι η πιο δημοφιλής αναζήτηση ΔΕΝ ειναι ¨ξενοδοχεία Παγρκράτι” αλλά “ξενοδοχεία Αθήνα”

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Καταγράψτε σε ενα σημείο τις πιο δημοφιλείς αναζήτησεις (στην προκειμένη περίπτωση σημειώστε τις 2 λέξεις κλειδιά “ξενοδοχεία Παγκράτι και “ξενοδοχεία Αθήνα”

 

BHMA 2

Μπείτε στη γραμμή διευθύσεων της google και ψάξτε “ξενοδοχεία + η περιοχή σας” (πχ ξενοδοχεία αθήνα).

Κατεβείτε στο τέλος της σελίδας αποτελεσμάτων και δείτε τις σχετικές αναζητήσεις. Εδώ για παράδειγμα θα δείτε οτι οι χρήστες αναζητούν επίσης

 

 

Εάν κάποια από τις παραπάνω αναζητήσεις σας αφορά (πχ το ξενοδοχείο σας είναι 4 αστέρων ή είναι στο Σύνταγμα) τότε σημειώστε τις αναζητήσεις που σας αφορούν

 

 
 
Message box text

Μετά τα βήματα (1) και (2) θα πρέπει να έχετε καταλήξει σε  4-5 αναζητήσεις

  • Ξενοδοχεία αθηνα
  • Ξενοδοχεια αθήνα σύνταγμα
  • Ξενοδοχεία αθήνα παγκράτι
  • Ξενοδοχεία αθήνα για λίγες ώρες

 

Τελος διαδικασίας έυρεσης λέξεων κλειδιών.

 

 

———————————–

ΕΠΟΜΕΝΟ: 1.4 ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΟ WEBSITE ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΑΣ

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.